Saturday, December 4, 2010

kisah duka lara di kl

b4 aku cerita dgn lbh lnjut kisah duka lara aku di kl apa kata kita bknlan dulu,erm nma aku sebonarnya Wan Ahmad Nasrun Amir Hamzah b.Wan Mohamad..Ramai yg ckp nma aku ni panjang,bgi aku xdela la pnjang sgt.Just 5 perkataan,so da terbukti nma aku bknnya panjang seperti yg diuar-uar oleh media massa sebelom ni...umur aku 20 thn,masih muda remaja n bergetah lg..aku lahir pada 21/6/1990 di kelantan...hehehehe mmg sah anok jati ore kelate..korang boleh panggil aku 'yoe' or 'bulan'.suke ati korang lah nk panggil ape pom....eh lupa lak,aku bljar di UPSI,amek kos kesusasteraan melayu .k tu jelah aku kongsi nga korang ttg aku setakat nie.















hah!!! jom sambung cerita duka lara aku n sorang budak pompuan ni di kl.Sebenarnya dah lama aku n minah ni rancang nk p kl,minah ni nk sgt tengk movie Harry potter.Aku ni lbh kurang jd hamba abdi eh silap,jd peneman jer..'kisah duka lara' kitaorg ni berlaku di Times Square jer,,xde tmpat lain,kitaorg sampai di tempat kejadian dalam kul 2 ptg..bila smpai je terus tgkap pic,heheheheh!!! tgk la bgaya sakan kitorg amek gmbr dgn pokok2 krismas n sewaktu dgnnya.lepas 2 lak,aku teman la minah sorang ni p shpping,punyelah lama smpai x ingt yg kitaorg sbnrnya nk tgk movie.hehehhe,p la bli tiket lu,pahtu sambung shpping lak coz movie start kul 5.30 ptg...letih la nk citer pnjg2...dipendekkn citer kitaorg smapai kolej dalam kul 10 mlm....bgitulah citer 'duka lara' aku n minah busuk ni(mastura rara)

5 comments: