Monday, February 25, 2013

pejam celik pejam xcelik2 aku dah sem 6 rupanya..sem terakhir sebelom kaki ini melangkah pergi menjadi guru pelatih..perghhh macam2 aku rasa dan yang pastinya aku xready lagi nk mengajar bebudak ni..maklumlah subjek aku ni subjek kls hujung2..so students mestilah yang nakal2 sikit...lect aku ckp klu first2 mengajar nanti kena wat garang sikit...muka tu biaq ala2 ganster baru students tu takut sikit...x takut hormat pun jadilah..
muka mcm ni kot students takut..keh3

duck face pun boleh jgk..tp bersedia kena terajang dengan student...


kalau x silap aku, ku start praltikum nanti bln jun...so ade beberapa bulan lagi. sekolah pun lom cari lagi tp dah usha2 sekolah2 kt selayang tu.dekat sikit dgn rmh abg aku.. Praktikum nanti kena pastikan aku dapat A tau sekurangnya A- baru leh posting..tu la risau gak tkut tak dapat A. tu je nk update...xmoh update bnyk2..korang bkn bace pun kan.. Assalam



2 comments: