Digital clock

Monday, February 28, 2011

SERING DITIPU!!!!

HAY.....rasanya da berabad aku tak update blog ni,yela skrg ni aku sibuk semanjang dgn prgram n assgmnt,so aku nk juga update blog aku ni dan hari ni lah mase yang sesuai ..tidak dinafikan aku memang mudah percayakan org.mak aku da bgtw yg aku ni terikut-ikut dgn perangai bapak aku..b4  aku masuk u xdela aku terasa sgt kesan kena tipu ni sbb dulu kwn2 aku sumenya baik sebijik macam aku tp bila da masuk UPSI ni baru aku sedar yg aku sering ditipu da tertipu...mmg la rasa mcm nk marah jer bila kena tipu tp lama2 aku da mls nk marah.baik aku buat bodoh jer dan 1 lg kwn2 kt UPSI ni rmai yg pntingkn diri sendiri...Sebab 2 aku xberapa suke kwn dgn pljr upsi(kononnya) tp xsume cm2....
kn!!! demi memastikan 'anggur tidak berbuah 2 kali" aku terpaksa mggunakn teori 'datuk siti nurhaliza' iaitu jgn mudah percayakan org lain....letih la taip2 pnjng2,bukannya dapat duit pom



so,aku sudahi karangan bahasa Melayu ni dgn assalaimualaikum.....bye2

No comments:

Post a Comment