Digital clock

Tuesday, January 8, 2013

CINTA 3 SEGI

macam tak percaya yang aku terlibat dalam dilema cinta 3 segi..baru je malam tadi aku tahu..ohhh luluh hancuq berkecaq hati ni nak habaq hang.. sedih tang mana pun aku pasrah ja..xpala kalau dia mencintai orang lain walaupun mereka sekarang ni musuh yang saling bercakaran...cinta tu buta..so aku ambil keputusan untuk berundur.lari jauh2 dari cinta ni dan orang ni...sedih weiiii

No comments:

Post a Comment