Saturday, October 22, 2011

broken Heart


mula-mula aku seorang sahaja yang ada perasaan terhadap dia
tapi tidak menyangka akhirnya cinta aku berbalas
perkenalan kami menimbulkan rasa sayang
indahnya bersama tidak dapatku ungkapkan dengan kata-kata
aku bersyukur dapat mengenalinya
aku bersyukur dia menjadi sebahagian daripada hidupku
aku bersyukur dia menyayangi aku
aku bersyukur dia mencintai aku
segala janjinya kusambut sepenuh ruang jiwaku
aku sanggup curahkan segalanya kepada dia
hanya dia
walaupun cinta kami dipisahkan beribu kilometer
aku rela menunggunya, menanti dan mencari setiap pelukkannya
begitulah indahnya cinta bersamanya sehingga kadang-kadang kita tidak berpijak di bumi yang nyata
ingin sahaja aku berkongsi dengan semua orang bahawa aku mencintainya

tapi..
cinta suciku tidak lagi bermakna
segala janjinya hanyalah kata-kata yang tidak bertulang
sia-sia sahaja aku mencintainya
retak hati luluh jiwa
hanya Allah sahaja tahu betapa hancurnya hatiku bila ditinggalakan begitu sahaja
tanpa ada sebab
mungkin dia sudah bosan
benci, rimas, dan tidak mencintaiku lagi
atau mungkin sudah ada orang lain sebagai penganti diriku
 menangis untuk dia hanya sia-sia namun masih mengharap dia akan kembali kepada aku...
kerana aku mencintainya lebih dari diri ini...

No comments:

Post a Comment