Tuesday, April 19, 2011

ape yang patut aku lakukan~~~~~~

Assalamualaikum,pejam celik pejam celik skrg ni aku sudah berada di hujung-hujung semester.so,duit aku pun hujung-hujung jugalah.Sekarang ni nk buat pape pun kena berkira,maklumlah nk save bajet supaye kekal ok sepanjang pengajianku.Berbalik ape yang aku nk ceritakan,sebenarnya aku ada masalah ni tp aku sendiri xdapat nk tafsirkan ape sebenarnya masalah aku ni..hahahaha!!!!
Semakin panjang usia aku semakin banyak masalah yang terpaksa aku harus hadapi.kata orang masalah mendewasakan kita tapi aku rasa aku makin 'gila' dgn masalah sampai satu tahap aku rase cam putus asa jer.Tetapi berkat kesabaran aku buat 'derk' dgn masalah-masalah ni lama-lama masalah itu pergi dgn riangya mcm 'riang ria hari raya'.baju raya aku tahun ni warna merah.Pitam!!!!!! tetiba je kan.
Erm ok la...malas plak nk taip panjang2.Lain kali jelah aku citerkan masalah aku..Salam 1 Msia...


1 comment: